Oferta 3 x 2

ATENCIÓ: OFERTA 3 x 2
SI COMPREU 3 LLIBRES, NOMÉS EN PAGUEU 2 (EL DE REGAL ÉS EL MÉS BARAT)

dimarts, 16 de setembre del 2014

Regalet. Lluís Llach: Irene

Lluís Llach: Irene - EP 1969




A L E R T A ! Com que els dos vídeos anteriors es veu que ja no es poden veure, entreu ací: https://www.dailymotion.com/video/x2z5kfw

o ací: https://dotsub.com/view/c2d3bd9c-e4e0-4a28-8bb7-d46545b462a8

No sé per quin set sous algú vol fer desaparèixer aquesta versió de "Si arribeu".

Si arribeu en la vida més lluny d'on pugui arribar,
moriré molt gelós del que m'haureu avançat.
I no em sabré resignar a no ser el millor vianant,
l'atleta més fornit, ni el més frondós amant.

I no em vulgueu consolar, només digueu-me, si de cas,
tot allò que haureu vist, i jo no podré mirar:
la fondària dels rius que els meus peus no mullaran,
la fragància del cos que no podré estimar.

La immensitat d'un cel en el que mai no he volat,
les espurnes d'un foc que no m'hauran cremat,
les barques que a la mar no podré amarinar.
No, no em doneu consol, no em sabré consolar.

I perquè sé que vosaltres anireu més lluny que jo,
estic gelós i content, molt gelós i content
de la sort que heu tingut, de la sort que tindreu.
Que tanmateix sé que mai no he estat fornit atleta,
ni tan sols digne amant, només un vianant.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada